Wednesday, April 27, 2016

spring's first

IMG_3414

Heippa taas pitkästä aikaa!

Kevään ensimmäiset mansikat tuli tänään ostettua - haaveilin niistä heti kun äitini lähetti kuvan omistaan, ja kaupassa pyörähtäessä löytyi mansikat sopivasti poistohintaan punnalla. Samalla tuli ostettua muutama rasiallinen vadelmia kun nekin olivat poistossa, joten nyt on jääkaappi täynnä kaikkea tuoretta ja ihanaa.

Mulla on ollut tänään huono päivä - väsyttää ja inhottaa, enkä ole pahemmin saanut mitään aikaiseksi koulun aamuluentojeni jälkeen. Maitoallergiani muistuttaa myös olemassaolostaan, sillä muutaman repsahduksen jälkeen naamani kukkii lähes yhtä hyvin kuin ulkona olevat kirsikkapuut - tästä syystä ei kuvia heru tähän hätään. Kirsikkapuista tulikin mieleen, että tää mun yli kaksi viikkoa jatkunut "flunssa" paljastuikin hardcore-allergiaksi, sillä jo ensimmäisestä allergiatabletista mun tukkoinen olo loppui kuin seinään enkä ole joutunut jatkuvasti niistämään. Onneksi sekin sitten selvisi fiksun kaverin havainnolla, olin jo varaamassa aikaa lääkärille poskiontelontulehdusta epäillen!

Olen myös suoraansanottuna kyllästynyt kouluun, enkä millään jaksaisi odottaa lukuvuoden päättymistä. Edessä on vielä 1500-sanainen essee mikä pitää palauttaa nyt perjantaina (palautin sen kyllä jo eilen koska olin reipas), 2000-sanainen bisnesraportti ensi viikon torstaille sekä kaksi koetta. Mä oon kyllä vähän niin kuin luovuttanut jo noiden luentojen suhteen, enkä ole pahemmin ollut tunneilla - meillä loppuu opetus muutenkin ensi viikolla joten mun silmissä tää lukuvuosi on jo pulkassa, hah! Maanantaina on myös bank holiday, mikä on ilmeisesti Brittien versio meidän pyhäpäivistä (mistään holy dayseistä en ole kyllä täällä kuullut, correct me if I'm wrong...) joten koulua ei ole silloin ja sitten lähtee viimeiset oppitunnit muutenkin käyntiin ennen lukulomaa ja kokeita. Yllättävän nopeasti tää aika kyllä menee, sitä on pakko ihmetellä.

Mä jatkan tästä iltaani ihanien marjojen ja Netflixin parissa (RuPaul's Drag Race anyone? ihan hävyttömän hyvä sarja!!), pitäkää kiva keskiviikkoilta!

No comments:

Post a Comment